• Звідки взявся коронавірус: у США заявили про нульового пацієнта з Китаю
22:05, 16 квітня 2020 р.

Звідки взявся коронавірус: у США заявили про нульового пацієнта з Китаю

звідки взявся вірус
Звідки взявся коронавірус: у США заявили про нульового пацієнта з Китаю

У США заявили, що перша у світі людина, яка заразилася коронавірусом, працювала нібито не на ринку морепродуктів, а в лабораторії Інституту вірусології в китайському місті Ухань, де і почалася пандемія.

Про це сьогодні повідомив obozrevatel.com.

На такій версії наполягли в матеріалі Fox News, пославшись на "численні джерела, які знайомі з деталями ранніх дій уряду Китаю і бачили відповідні документи".

Американський телеканал розкрив теорію походження вірусу, згідно з якою спочатку SARS-CoV-2 передався від кажана працівнику лабораторії, що пізніше поширив інфекцію серед населення міста.

У США дізналися про нульового пацієнта з коронавірусом із Китаю

Як зазначають джерела, коронавірус нібито був створений у лабораторії не як біологічна зброя, а задля демонстрації видатних результатів у дослідженнях вірусів китайськими вченими.

У США також продовжили наполягати, що Китай здійснив "найдорожчу операцію із приховання доказів в історії". Так, вони вказують на те, що на ринку морепродуктів в Ухані нібито не продавалися кажани – й інформація про ринок як осередок розповсюдження епідемії нібито мала відвести підозру від лабораторії.

Однак офіційний представник МЗС КНР Чжао Ліцзянь спростував версію США і зазначив, що немає ніяких доказів того, що коронавірус нового типу був створений в лабораторії.

Як повідомляє OBOZREVATEL, раніше розвідка США заявляла про природний характер коронавірусу.

Про це у вівторок, 14 квітня, повідомив глава Об'єднаного комітету начальників штабів (ОКНШ) США Марк Міллі, передає Politico.

"Є багато чуток і спекуляцій у різних засобах масової інформації, на сайтах, у блогах тощо. Вас не повинно дивувати, що ми проявили до цього великий інтерес. Нами було отримано багато розвідданих, які ми уважно вивчили", – розповів Міллі.

Розвідка США докопалася до правди про походження коронавірусу

У дослідженні, опублікованому в журналі Nature Medicine, вчені порівняли генетичні дані SARS-CoV-2 з даними інших коронавірусів.

Попередньо команда дослідників прийшла до висновку, що новий коронавірус, ймовірно, з'явився в результаті природного відбору, коли організми адаптуються до навколишнього середовища, щоб вижити.

"Порівнюючи доступні дані про послідовність генома для відомих штамів коронавірусу, ми можемо твердо визначити, що SARS-CoV 2 виник в результаті природних процесів", – заявив співавтор дослідження, доцент кафедри імунології та мікробіології в Scripps Research Крістіан Андерсен.

Також відомо, що SARS-CoV-2 є сьомим відомим членом сімейства коронавірусів, який заражає людей.

Будьте в курсі подій разом з нами: https://www.4733.com.ua/