• Головна
  • У зв’язку із послабленням карантину змінено роботу Центру обслуговування платників (ЦОП)
ЦОП відкривається
10:19, 29 травня 2020 р.

У зв’язку із послабленням карантину змінено роботу Центру обслуговування платників (ЦОП)

ЦОП відкривається
У зв’язку із послабленням карантину змінено роботу Центру обслуговування платників (ЦОП)

Смілянське управління ГУ ДПС у Черкаськiй області інформує, що у зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» з метою профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом працівників територіальних органів Державної податкової служби України, які здійснюють обслуговування платників в центрах обслуговування платників (далі – ЦОП), послаблені обмеження, встановлені у зв’язку із запровадженням в Україні карантину.

Наголошуємо, що з 1 червня 2020 року ЦОП поступово відновлюють прийом відвідувачів, із врахуванням наступного:

  • прийом відвідувачів здійснюється за графіком:

- з понеділка по четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

- п’ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

- обідня перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

  • технічні перерви для санітарної обробки ЦОП проводяться кожні дві години по 15 хвилин;
  • платники здійснюють візіт до ЦОП за попередним записом на конкретну годину прийому (контактні дані розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Черкаській області за посиланням: ck.tax.gov.ua);
  • вхід у приміщення ЦОП відбувається тільки в захисних масках, рукавичках, та після дезинфекції рук;
  • не допускаються у приміщення громадяни, які мають ознаки інфекційних захворювань;
  • обмежується кількість одночасного перебування людей в залах обслуговування ЦОП:

- 1 відвідувач – 1 віконце, або робоче місце, яке працює;

- дотримання відстані між відвідувачами та працівниками ЦОП не менше 1 метра один від одного (для зручності на підлозі розміщені розмежувальні лінії);

Звертаємо увагу, що приймання усієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через режим листування в Електронному кабінеті та засобами поштового зв’язку. Нагадуємо про можливість отримання адміністративних послуг в електронному вигляді через Електронний кабінет.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до Головного управління ДПС у Черкаській області у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через субсайт Головного управління ДПС у Черкаській області офіційного вебпоталу ДПС.

Для зручності відвідувачів, біля входу у ЦОП розміщені оголошення з переліком номерів телефонів, за якими платники можуть звертатися для отримання консультацій щодо адміністративних та інших послуг.

Також, звертаємо увагу, що отримати кваліфікований електронний підпис можливо не лише у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, а й звернувшись до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (http://czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».

Також звертаємо увагу, що вся актуальна інформація розміщується на субсайті Головного управління ДПС у Черкаській області за посиланням: ck.tax.gov.ua та на сторінці у Facebookhttps://www. facebook.com/tax.cherkasy/.

Будьте в курсі подій разом з нами: https://www.4733.com.ua/.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ЦОП податкова
live comments feed...