Водій автобуса, який хворів на CОVІD-19 помер

Водій автобуса, який хворів на CОVІD-19 помер

Ми вже повідомляли,що на Смілянщині родина захворіла на CОVІD-19, та почалось усе з чоловіка, який працював водієм автобуса, ним виявився 58-ріний чоловік із Березняків. Було відомо, що він працював водієм у Смілянському АТП. Через цю інформацію містом поповзли неприємні чутки. Люди бояться сідати в автобуси, згадують, що у Кам’янці спалах коронавірусу розпочався від водія… Кажуть, що в АТП знайшли ще кількох заражених, і ця цифра у плітках зросла аж до 10 осіб.

Сміла.UA вирішили провести своє власне розслідування, та звернулась до начальника відділу охорони здоров’я Сергія Юрчика.

– Так, справді, Смілянська РДА нам повідомила про два випадки захворювання CОVІD-19 на території району, один з яких виявився летальним. Дійсно, одним захворілим був водій Смілянського АТП. Проте він працював не на маршрутних автобусах, а на замовленнях. У всіх, хто з ним контактував, взяті аналізи на ковід. Вже прийшли результати, що 18 осіб, які спілкувались із покійним, здорові. Тобто спалаху захворювання немає. Результати тестування оточення – негативні. Міський голова оперативно зібрав засідання комісії з ТЕБ та НС, воно ще не закрите. На комісії знову обговорили та узгодили заходи для недопущення поширення коронавірусу у місті Сміла. Людям не варто панікувати, – говорить Сергій Юрчик. – Касира Смілянського АТП, у якої теж була підозра, ізольовано. Коло контактних осіб установлено. Тестування продовжується. Перевізник випускає на маршрути тільки тих водіїв, у кого негативний тест на ковід. З сьогоднішнього дня у маршрутках мають з’явитися захисні бар’єри. З понеділка у всіх працівників АТП регулярно і централізовано будуть проводити тести на ковід. Чому ми це не робимо у вихідні? – тому що черкаська лабораторія у суботу та неділю не працює. На підприємстві і у місті ситуація абсолютно контрольована. Смілянам немає чого панікувати, але потрібно суворо дотримуватися правил карантину, піклуватися про власне здоров’я та здоров’я своїх близьких.

Директор ПрАТ «Смілянське автотранспортне підприємство 17128» Петро Даценко розказує, що ж насправді діється на підприємстві:

– Ми всі дуже шкодуємо про загибель колеги і співчуваємо його рідним та близьким. Це був хороший міцний чоловік… Ніхто не думав, що так станеться… Навіть медики до кінця не знають про той коронавірус, де він береться і чому так получилось… Але нашим пасажирам немає чого хвилюватися. Цей водій працював на заказних автобусах, возив людей на роботу на кукурудзу у Сагунівку.

Зараз на підприємці щодня проводиться повна дезінфекція, миються і обробляються всі автобуси. Лікарі проводить медичний огляд кожного водія перед виходом на рейс. Всім вимірюють температуру, всім роздали засоби захисту і дезінфекційні розчини. У маршрутках будуть захисні бар’єри. Водій сидітиме ізольовано, відгороджений плівкою, навіть незважаючи на те, що жарко.

Ці дні наші водії здавали ПЛР-тести на ковід. Результати – негативні. Всі здавали у різних медичних установах, кому де зручно. З понеділка ми всі це робитимемо організовано і централізовано. Тестування проводиться безкоштовно. Зараз всі у колективі здорові, підприємство працює. Все нормально, паніки немає.

Дослідження про те, чи збільшує громадський транспорт ризик поширення коронавірусу

Французькі вчені дослідили у Парижі 150 кластерів коронавірусної інфекції, які вдалося виявити від 9 травня до 3 червня. Науковці дійшли висновку, що жоден з них не мав стосунку до систем громадського транспорту. Схожа ситуація і в Австрії — там жоден із 355 осередків інфекції не виник у транспорті.

Якби саме перебування у метро чи автобусі збільшувало ризик захворіти на коронавірус, масштабного спалаху недуги можна було б очікувати у Гонконзі, де до пандемії транспортом щодня користувалося 12,9 мільйона людей. Але ж станом на 17 червня у регіоні зафіксували лише 1 113 випадків COVID-19.

В Японії одна з найбільш завантажених транспортних систем. Кількість випадків коронавірусу у країні з населенням у понад 125 мільйонів не перевищує й 17 тисяч. При цьому більшу частину випадків інфікування можна повʼязати зі спортзалами, пабами, концертними залами.

Як пояснює Хітоші Ошитані, вірусолог та експерт із охорони здоровʼя з Університету Тохоку, це зумовлено тим, що пасажири японської підземки зазвичай самі не розмовляють з іншими людьми і носять маски.

У містах, які сильно постраждали від коронавірусу, як-от Мілан, запуск громадського транспорту не призвів до зростання випадків коронавірусної інфекції. Після піку захворюваності у Південній Кореї спалах недуги зафіксували у столиці країни, Сеулі. Але він теж не був пов’язаний з транспортом — на збільшення захворюваності вплинуло відкриття нічних клубів.

Як зазначається у матеріалі The Atlantic, усе це може означати, що більший ризик для здоров’я становить не поїздка у громадському транспорті, а те, куди та звідки прямує людина. Адже потяг або автобус, де люди мовчать та носять маски, можуть бути безпечнішими, ніж заклади, де багато відвідувачів розмовляють.

Будьте в курсі подій разом з нами: 4733

CОVІD-19 Сміла водій автобуса
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі